lørdag, december 01, 2012

Vi har fejret ...

Der var ikke særlig meget vinter i grøft eller på mark, tænkte jeg i dag, da jeg kørte de 18 km. vestpå til min datter.
Ikke at jeg ønsker mig en masse sne i forhold til trafik. Men det ser så fint ud.
Meterologerne havde lovet os sne vestfra. Det blev ikke i dag.

Mattias, den dejlige dreng fylder 1 år på mandag.
Han er blevet fejret i dag,
Han kan snart undvære sin rollator.

Christian, der er 8 mdr. ældre indtog en attitude, som om:
'Hvad mener du, dernede bagved?'
I virkeligheden er han stærkt utilfreds med, at Mattias også vil have noget legetøj.

Lige nu ligger han i min seng og sover. Han hoster og er febril og skal engang imellem have lidt vand og have sutten fundet frem.
Om lidt kommer hans far og mor, der er ude at spise, og sover sammen med ham.
Forhåbentlig har han det bedre i morgen.

Hvor jeg sover?
Jeg har et gæsteværelse, og det er mest praktisk, jeg rykker derind.

6 kommentarer:

  1. You could definitely see your skills within the work you write.
    The world hopes for even more passionate writers like
    you who are not afraid to say how they believe.
    All the time follow your heart.
    Here is my blog post : how to play piano

    SvarSlet
  2. De dejlige drenge:)

    Det er lidt hårdt, når de små er syge, så mon ikke forældrene har nydt et lille pusterum.

    SvarSlet
  3. Tillykke med Mathias! Dejlige billeder du har taget, men uha det er så synd, når de små er syge. Rigtig god bedring til patienten.

    SvarSlet
  4. Årh det lille pus! Bare han er rask til jul, men det er han forhåbentlig ... der er jo tre uger til endnu.

    Hehe: 'rollatoren' ;-) - tillykke med ham :-)

    SvarSlet
  5. skønne billeder af drengene , tillykke med den lille,
    sne ar vi her , men bare ti km herfra er der ikke kommet et
    eneste snefnug

    SvarSlet
  6. Tak for jeres kommentarer. Chr. er i god bedring, men stadig snottet.

    SvarSlet