lørdag, april 29, 2017

Jeg forestiller mig ...

Nu har jeg i lang tid forestillet mig, at jeg støvsugede og gjorde rent indvendigt i min bil.

Jeg forestiller mig og forestiller mig ... Og ser det for mig.

Der er ingenting sket endnu!

Måske hjælper det, at slå det op her i offentligheden :-)

Jeg har en aftale med Tordis i dag - min tidligere kollega.

Måske får jeg ikke tid til bilprojektet.

Jeg skal jo også lave mit knætræningsprogram ...

Billedet har jeg fotograferet fra et co-card kort.


God weekend til jer, der læser med her.

4 kommentarer:

  1. Ha, jeg forestiller mig at mine skabe bliver ryddet op i og at haven får en god omgang kærlig omsorg. Intet af det sker, håber dit bilprojekt lykkes :-)

    SvarSlet
  2. Lene, det sker nok. En skønne dag ... :-)

    SvarSlet
  3. Jeg forestiller mig, at jeg går en lang tur HVER dag, og måske løber lidt ind imellem. Og at jeg får ryddet op i hvert et hjørne.
    God fornøjelse med din bil-omsorg.

    SvarSlet
  4. Eva og god fornøjelse med dine drømme :-)

    SvarSlet