fredag, september 26, 2008

weekend vestpå


Tågen lettede og solen brød frem Det tegner til en rigtig dejlig sensommerdag. Efter en gang rengøring og frisørbesøg - igen er det klippet alt for kort - (tror jeg har det ligesom den nyklippede puddel, der gemte sig under bordet :-) nåmen hva, det gror jo ud igen!! Men så er jeg snart klar til at drage vestpå, for at tilbringe et par dage sammen med The Kempler Girls! ;-)

Det er 11 år siden, vi afsluttede den 2 årig familierådgivningsuddannelse på Kempler Instituttet, og vi har siden mødtes 2 gange om året. Om efteråret i Søndervig og om foråret på den anden side af Ringkøbing Fjord. Vi prøver at holde fast i den arbejdsmetode vi har lært, og hver især har mulighed for at få "efterset" evt. problematikker. Jeg kender ingen andre sammenhænge, hvor jeg har tiden og ordet i en time. Det er da lidt af et privilegium. Vi kender hinandens liv rigtig godt - bedre end ens familie gør pga af alle de terapi sessioner, vi har været igennem under uddannelsen. Så det er altid rigtig dejligt at mødes og fortsætte, hvor vi slap sidst.

Men det er ikke "arbejde" det hele. Lørdag aften spiser vi en dejlig middag på Sandgården, hvor jeg belært af erfaring bestilte bord for et par uger siden. Det er et populært sted.

Nå, jeg skal aflevere Bugsy hos den ene af de sødeste!!

Og så skal jeg afsted, for jeg har nøglerne til sommerhuset!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar