mandag, november 03, 2008

Time for renewal

Det er tid for den årlige fornyelse af medlemskabet af Women welcome women - en rejseklub for kvinder. "For friendship and cultural exchange", som der stå i formålsparagraffen. For 52 euro får jeg adgang til en international liste over kvinder, som er interesserede i at møde fremmede og være vært i max 3 dage. I juni måned havde jeg besøg af Nola fra Perth, Australien. Det var meget spændende. Hun er meget anderledes, end jeg er, men det åbner jo for indblik i nye måder at anskue verden på. Og så er det rigtig godt, der er den regel, at man kun kan være gæst i 3 dage! Men det er sjovt at vise sin omegn frem for et menneske, som slet ikke kender danske forhold. For nogle dage siden fik jeg en mail fra 2 svenske 5W medlemmer. De vil gerne arrangere et nordisk træf i Eksjø og er i gang med at undersøge forhåndsinteressen. Og sådan arrangeres der træf og gatherings og fællesrejser rundt omkring. Adr. står blandt mine links. Nu vil jeg gå på biblioteket, som i dag har flickr på programmet. De er vældig fremme i skoene på vores bibliotek. De vil ikke bare udlåne bøger til os. De vil også hjælpe os ind i det virtuelle univers. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar