torsdag, november 19, 2009

Emballage, altså...

Min printer har råbt på nye blækpatroner i nogle dage.
Men hvorfor skal sådan nogen dimser være pakket ind, så man nærmest skal være overingeniør og have værktøj som en maskinmester for at få den ud af flere lag pap og hård plastik?? De er jo ikke engang særlig skrøbelige, de blækpatroner. Nå, ud kom de! Bortset fra, de er svære at få ud, så er det er stort resursespild, synes jeg.
I aften skal jeg til netværksmøde for Voksenvenner. Det går sikkert godt rundt omkring. Ellers havde vi nok hørt noget.

3 kommentarer:

  1. Kære Betty
    Ja du har evig ret i, at det er ressourcespild, og drøn irriterende, når tingene er pakket ind, så det næsten umuligt, at få varerne pakket ud uden, at man er bevæbnet med det meste af værktøjet fra værktøjskassen:
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  2. Enig! Jeg har normalt altid haft stærke fingre, men nu brokker min højre hånds led sig, så jeg må også ud i saks og alskens andre værktøj.

    SvarSlet
  3. Ja Vibeke, det er virkelig en ting, der kan få mig i brokkehumør.

    Lene, det er da træls for dig, at du kan mærke leddene i din højre hånd. Godt, du har en god handymand

    SvarSlet