fredag, marts 12, 2010

Ny energi.

Jeg kunne mærke det straks i morges. Jeg havde ny energi. Jeg er gået ud af vinter mode, - hvis der er noget, der hedder sådan. (og ikke bare i computersprog)
Jeg ved ikke, hvorfor man (jeg) kan få den tanke, at man har ikke magter det og ikke har energi til at træne?? Jeg har haft det sådan i tre måneder: jeg har syntes, det var for hårdt, og det var synd for mig.
Måske er vi skabt til at gå i hi om vinteren her på vores breddegrader. Eller at gå ned i gear i de mørke måneder.



Men nu er pausen forbi. Månedskortet til Sportscentret er fornyet, og jeg har været til træning.
Det var slet ikke så hårdt. Det var faktisk helt rart at få begyndt igen.

I aften er der boksekamp. Og parkeringspladsen udenfor mit køkkenvindue bliver fyldt op.
Ikke at det generer mig. Jeg er bare glad for, jeg ikke skal deltage. ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar