torsdag, marts 03, 2011

Nu med abstrakt billede.

Efter en hel del skramlen udspyede min printer et par højest usædvanlige print af to af mine billeder.


Jeg var ved at forberede en fødselsdagsgave som, symboliseret med de to billeder, skulle være en tur på Silkeborg Bad med et besøg i cafe'en.
Det udendørs billede med blå sne.
Det indendørs fra cafe'en helt abstrakt.

Jeg forstår mig ikke på den maskine.
Herefter ville den hverken kopiere eller udskrive et dokument.

I går var jeg i Expert for at sondere terrænet.
Kunne det betale sig at reparere en fire år gammel printer?
Og hvad er der på markedet nu?

Nej, det ville nemt koste tæt på 900 kr at reparere den. Og for den pris kunne jeg få en ny.

Jeg gik hjem for at tænke over det, mens jeg besluttede mig for at følge Henriks råd om at starte min gamle printer op igen.

Og hvad skete der?
Den printede pænt og nydeligt billedet af de sødeste ud.
Det fra fødselsdagsbrunchen.

Jeg forstår endnu mindre, hvad der sker indvendigt i sådan en maskine?
Men den skal i hvert fald ikke skiftes ud endnu.

4 kommentarer:

  1. Ja, det er utroligt, hvad man bliver udsat for fra computere og printere. Men det er altid klogt at slukke og tænde igen, så kommer de ind imellem på bedre tanker. Det abstrakte billede er jo faktisk utroligt smukt, selv om det er en fejl.

    SvarSlet
  2. Ja, somme tider kører det med os...tingenes tyranni!

    SvarSlet
  3. Synes du, det fejlprintede billede er pænt, Madame ??
    Jamen, det er det da egentlig.
    ;-)

    SvarSlet
  4. Lavendel, de kører med os, de ting.
    Tingenes tyranni er et godt udtryk

    SvarSlet