mandag, oktober 31, 2011

'Barcelona-nanny'.

Jeg skal til Barcelona igen.
Denne her gang sammen med hovedrolleindehaveren og hans forældre.
Min nabo er begyndt at kalde mig 'Barcelona-nanny', og jeg skal nok være lidt 'nanny', hvis forældrene skal ud at spise en aften.
Men jeg ved fra konferencen for et par uger siden, at min datter ikke kan undvære sin baby ret mange timer,
så jeg bliver ikke overanstrengt.
Vi skal bo på samme hotel, som jeg boede på i september.
Jeg glæder mig meget. Det bliver spændende med en rejsekammerat på 7 måneder.
I morgen tidlig skal vi afsted fra Billund.

Det bliver spændende at se, om udsigten er den samme?
Om der stadig læses avis på Rambla'en om morgenen?
Eller om stolene er tomme og våde af regn?
Vi har regnslag med, så det skal nok gå.

Her bliver nok en lille pause resten af ugen.

8 kommentarer:

  1. God tur, hvor må det være dejligt med sådan en lille spansk ferie her midt i den mørke tid :-)

    SvarSlet
  2. Bare det var mig! Jeg har aldrig været i Spanien...
    God tur..

    SvarSlet
  3. God tur. Det må være dejligt at komme lidt sydpå i godt selskab.

    SvarSlet
  4. God tur....dejligt for jer alle!

    SvarSlet
  5. Ih altså, hvor er du et heldigt menneske :-) Rigtig god tur.

    Stig lød spændende, og maden så virkelig god ud, men jeg er ikke helt sikker på, om jeg ville prøve konceptet - jeg har hørt om det, men det er lige som for privat til mig på en eller anden måde.

    SvarSlet
  6. En rigtig dejlig tur til jer. Forhåbentlig også med lidt lunt efterårsvejr til jer.

    SvarSlet
  7. Rigtig god ferie - det lyder dejligt :-)

    SvarSlet
  8. Kære allesammen, tak for jeres god-tur-hilsen.
    Det var en dejlig tur.

    SvarSlet