tirsdag, juni 19, 2012

Sæson for gæster.

I morgen får jeg besøg af Turid og Bjørnar.
Norske venner fra min studietid tilbage i 60erne.
Jeg glæder mig til at se dem og vil tage dem med ud på Silkeborg Bad, som de ikke kender.
Der er en dejlig park at gå i, en spændende udstilling, og stedet har en interessant historie.

I overmorgen kommer mine børn efter arbejdstid sammen med de to små meget betydningsfulde personer.
Det er min fødselsdag, som jeg først fejrer på søndag, men det er hyggeligt, de kommer på dagen.

Så derfor tror jeg, der bliver en lille blogpause.
I går stod regnen ned i stride strømme.
I dag har jeg ingen klager over vejret. Solen har skinnet. Det var vidst sæsonens 2. sommerdag.
Det kan kun blive bedre.


.

10 kommentarer:

  1. Tillykke med din fødselsdag i morgen. Jeg håber, du skal fejres, - det lyder dejligt med besøg af døtre og de små glade drenge.

    Ja, - hvis sommeren lige kunne bide sig fast, skulle den ikke høre noget fra mig. I går aftes kunne man for første gang rigtigt sidde ude og nyde det. Hep, hep.

    SvarSlet
  2. Tak Eva. Det er dejligt at blive fejret. Jeg har inviteret til søndag, men det er rigtig hyggeligt, de har bestemt at komme på dagen.
    Ja, sommeren skal bide sig fast nu!

    SvarSlet
  3. Lyder som om der venter nogen dejlige dage. Et stort tillykke med imorgen♥ Hvor skønt at du stadig er i kontakt med nogen fra studietiden!!! Knus♥

    SvarSlet
  4. Tak Tina. Det er så hyggeligt at have kontakt til gamle venner. ;-)

    SvarSlet
  5. rigtig stort og varmt tillykke med dagen, det blir skønt med gæster både små og store.

    SvarSlet
  6. Hjertelig tillykke, Betty - jeg håber du får nogle hyggelige dage med familie og venner.

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen, god pause og god fornøjelse :-)
    Det bliver da superflot vejr i morgen, selvfølgelig ...

    SvarSlet
  8. Tillykke med fødselsdagen i dag og må I få en hyggelig dag sammen :-)

    SvarSlet
  9. Jeg tror nok, at jeg har husket at ønske dig tillykke på et andet medie, men hvis det skulle være smuttet, så hjertelig tillykke med fødselsdagen.
    Jeg håber, at du havde en rigtig dejlig dag.
    I dag har vi lidt sommer, men allerede i morgen har de lovet 60% chance for regn, trist.....

    SvarSlet
  10. Tusind tak for jeres fødselsdagshilsner. ;-)

    SvarSlet