mandag, juli 16, 2012

Sådan kan man også tilbringe en kold dag.

Desværre er temperaturen ikke egnet til strandliv.
Men så er det godt at være i nærheden af en dejlig svømmehal.

I Thisted er der meget rummelige omklædningsfaciliteter i svømmehallen.
Især er der tænkt på mødre med småbørn.
Der er et område til barnevognsparkering inde i omklædningen.
Et hjørne til babyer kaldes Guldklumpområde.
Her kan mor trygt lægge baby fra sig, mens hun selv bliver klar.
Mit yngste barnebarn syntes, det var et sjovt sted at være.

Der er rigeligt med puslepuder og ammepuder.
Man kan varme medbragt mad i microovnen, hvis baby bliver sulten.

Vi opholdt os mest i rummet med varmtvandsbassin, men der var et andet stort rum med børnebassin, voksenbassin og rutsjebane og vandfald.
Et herligt sted.
Jeg tror, jeg ville anskaffe mig et årskort, hvis jeg boede i Thisted.

3 kommentarer:

  1. Lækkert med en god svømmehal. Især i denne sommer.

    SvarSlet
  2. Flot svømmehal , det ser ud som om ungerne syntes det var
    Dejligt med mor i svømmehal ☀

    SvarSlet
  3. Sikke en god idé med et hjørne til babyer med puslepuder, ammepuder og microovn! Det har jeg ikke hørt om før, men det burde indføres i alle svømmehaller.

    SvarSlet