onsdag, marts 13, 2013

Så forskellige dage ...

Det er da utroligt, så varieret vejret er for tiden.
Her har der været sneblomster på buskene i dag.

Bare 18 km. vestpå hvor min datter bor, er der slet ingen sne.
Min svigersøn har fødselsdag, så jeg har været der i dag.

For et halvt år siden fotograferede jeg Mattias, mens han sad og tryllede med en ske.
Jeg satte 12 billeder sammen i en ramme.
Hvorfor samme motiv i 12 udgaver, er der måske nogen der tænker?
Hvorfor ikke et forskelligt billede for hver måned?

Jeg syntes, det var interessant at se, hvor forskellig den samme situation kunne være.

Jeg har ikke rigtig plads til store billeder, og eftersom fødselaren ikke havde set det, så endte det med at blive fødselsdagsgaven i dag. Han blev glad for det.
Min datter havde set det for et stykke tid siden og kunne godt lide det.

Jeg prøvede at fotografere billedet, inden jeg tog afsted.
Det er blevet lidt sjovt med spejlinger.


6 kommentarer:

  1. Det må være en dejlig gave at få.

    SvarSlet
  2. Dejligt dejligt...håber jeres sne også er væk i dag. Det er min heldigvis :-)

    SvarSlet
  3. Der har også været den variation, man kalder "sne" her i nattens løb. Der ligger et drys ud over det meste. Nøj, hvor er jeg træt af det.

    Jeg synes, det er en dejlig billedserie.

    SvarSlet
  4. rigtig fin gave , ja den sne falder forskelligt,, nogen får meget vi fik lidt, nu er det snart væk i gen heldigvis,,,

    SvarSlet
  5. En rigtig god gave, her har vi også fået sne, men ikke så meget, men til weekend skulle der vel komme sne igen .

    SvarSlet
  6. Tak for jeres dejlige kommentarer ;-)

    SvarSlet