søndag, november 02, 2014

Juledekorationer, der fryder øjet.

I Bruunsgade i Aarhus ligger Blomsterværket Pindstrup. I dag åbnede deres juleudsmykning, og det er en fornøjelse at kigge på alle de kreative måder, forskellige materialer er brugt på.
Især synes jeg godt om naturmaterialerne.
Der blev også serveret en lækker nøddefrugtkage og portvin og juice.




Grankogler og grene dekorativt sammensat.













Rosenkål og grønkål tager sig godt ud som pynt.
Der er også en lilla grønkål. Jeg ved ikke, om den er spiselig?


6 kommentarer:

  1. Sikke en overdådighed.Så mange skønne ting.
    339 kr for en lilla grønkålsplante....? Er det det, der står?

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, det står der vist nok. En noget voldsom pris, synes jeg. Der skal nok særlige vækstbetingelser til, for at få grønkål og rosenkål til at blive så store og dekorative (uden orm), men alligevel. Flere af tingene tager sig også bedst ud, hvis de står i flok. Det er en dyr butik, men spændende at kigge, hvad jeg så nøjes med ;-)

      Slet
  2. Jeg kan også nyde synet af dekorationer af alskens art, hvori naturens egne materialer indgår og ville ønske, at jeg var lige så kreativ selv. Jeg kan godt lidt, men jeg får altid mindreværdskomplekser, når jeg ser de professionelles arbejde.

    SvarSlet
  3. Ellen, det er smukt og interessant at se på - lige som at gå på museum. Jeg har droslet mine ambitioner ned. Du kan godt, er jeg sikker på ;-)

    SvarSlet
  4. Hold da fast, de er ikke uden evner i den butik!

    SvarSlet