mandag, september 28, 2015

En årle morgen.

 Det er ikke rigtig nat, men også for tidligt at vågne, har jeg tænkt de seneste 2 morgenen.
Men eftersom jeg ikke har kunnet overtale mig selv til at sove videre, så har jeg været tidligt oppe. I går kørte jeg ud for at se solen stå op over Gudenå.
Med en ostemad og te i termokanden.
 Der er meget stille og fredfyldt sådan en tidlig morgen.
Jeg sluttede min alene-søndagstur med at gå ind til bageren og købe en pose rundstykker. Og hvem er så tidligt oppe en søndag morgen? Det er selvfølgelig småbørnsfamilier.
Chr. og vi andre nød rundstykkerne og vi voksne en god kop kaffe.

Tidligt i morges gik jeg ned til Papirfabrik-området.
Jeg beundrede de mange flotte edderkoppespind. Der var så mange. Edderkopperne har ikke fået meget søvn i nat, skulle man tro.


4 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig morgendis, I har haft ovre hos jer. Det er meget fotogent :-)

    SvarSlet
  2. Tidlige morgener er min favorit. Så smukke billeder, du har taget.

    Og når man så kan slutte af i godt selskab, er det ikke så ringe.

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt det håndværk de kære spin insekter kan lave.

    Vidunderlige morgenstunde :-)

    SvarSlet
  4. Tænk at du står op, herligt :-) Og dejligt at der er nogen, du kan forkæle bagefter. Smukke billeder af en skøn morgenstund

    SvarSlet