mandag, februar 22, 2016

En stormfuld dag.

Min forkølelse var ikke så let overstået, som jeg hver dag i sidste uge gik og troede.
Den listede så stille, og jeg tænkte, at torsdag var kulminationen. Men det var faktisk for alvor begyndelsen med feber og hoste.
Jeg måtte aflyse en kom-sammen, jeg havde set meget frem til i Holstebro, i fredags. Og selvfølgelig vinterbadeaftalen med klubben i Vorupør lørdag morgen.
Lørdag eftermiddag kørte jeg alligevel nordpå og tilbragte en hyggelig aften/nat sammen med Chr og hans familie i sommerhus.
Vejret indbød ikke til udendørs ophold. Det stormede, regnede og haglede. Alligevel var der korte øjeblikke med opholdsvejr. Jeg var, godt klædt på, en lille tur ude.

Christian havde plads på første parket, da hans far var i gang med sine populære skotske pandekager eller drop scones, inspireret af River Cottage.



Der falder smagsprøver af, når man sidder der.









Det ser ud, som om der kommer en vigtig besked i pasta-opøseren.  ;-)

4 kommentarer:

  1. Øv, men velkommen i klubben, Betty. Den tager sin tid, den omgang, vi har raget til os, åbenbart, men mon ikke vi er helt raske igen, når foråret for alvor indtager Danmark?
    Det var da godt, at du var frisk nok til at være sammen med din familie.

    SvarSlet
  2. Ellen, tak for medfølelse ;-) Jo, vi bliver nok heldigvis raske inden forår. Jeg er på vej, og det forstår jeg også, I er.
    Jeg glædede mig over familiehygge. I mindre målestok end planlagt, men lidt er bedre end ingenting ;-)

    SvarSlet
  3. Det er surt, når man ikke er på toppen.Jeg håber, du snart er helt frisk igen.
    Herligt med pastaopøseren, - børn kan få leg ud af det meste.

    SvarSlet
  4. Øv troede eller lige du var blevet frisk.
    Faldt lige over dit afbud til komsammen i Holstebro, det er jo i Holstebro jeg bor. Det var ellers meget praktisk med en aftale her i byen, efterfulgt af en aftale i Nr. Vorupør dagen efter, så kunne du jo overnatte her i byen, og få en lidt længere lur om morgenen :-)
    Nåh, men det må du koordinere næste gang du skal til morgenbadning i Nr. Vorupør.

    SvarSlet