mandag, august 15, 2016

Efter en lang dag i bus.

Det overrasker mig, at en næsten 12 timers bustur kan gå så forholdsvis - eller føles så forholdsvis hurtig. Men sådan har det været i dag.
Vi er ankommet, har fået en dejlig middag, gået en lille bytur, og nu er jeg i seng.
Jeg er kommet med på et afbud og kunne ikke vælge eneværelse. Det accepterede jeg. Men på hotellet viste det sig, at der alligevel var et værelse, jeg kunne få for mig selv.
Det er vist ikke så rart for dem, der har betalt i dyre domme for et eneværelse. Måske får jeg en efterregning?
Her er aftenluften blød og lun. Som på en af de meget sjældne sommeraftner - alt for sjældne, vi har derhjemme.

Aftenstemning i Eisenach.

6 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt. Lun aften og eneværelse, - hvad kan man ønske mere. God fornøjelse i det tyske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, i den anleding var der ikke mere at ønske. ;-)

      Slet
  2. Jeg håber ikke du får en efterregning - det var jo lidt tilfældigt, at du fik et eneværelse ... men jeg forstår dig godt - jeg VIL have eneværelse, hvis ikke jeg er sammen med John. På det punkt er jeg blevet lidt sær.
    Jeg håber du får en god tur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg vil ikke acceptere en efterregning, men jeg valgte at tage med, selv om jeg fik at vide, at jeg ikke havde noget valg mht. eneværelse. Jeg kan godt forstå dig ;-)

      Slet
  3. Jeg holder mig til det Ellen mener mht. efterregning, du skal da ikke have en efterregning, det var jo tilfældigt der var et enkeltværelse ledigt til dig.
    Jeg glæder mig til på torsdag aften, hvor jeg kan sidde med bare ben og nyde aftenstemningen på en altan på Kreta.

    SvarSlet
  4. Karin, det var tilfældigt.
    Hvor er det skønt, du snart skal til Kreta. Rigtig god tur.

    SvarSlet